Veritas Care(s) about you: selfcare items die je dagelijks ondersteunen

Van multivitamineslips - ja, je leest het goed - tot cooling thermisch ondergoed

In een samenleving waarin we steeds meer leren om voor onszelf te zorgen en grenzen te stellen, zijn we op zoek naar hulpmiddelen die ons hierbij kunnen ondersteunen. Veritas staat al jaren bekend om zijn kwalitatieve beenmode en lingerie, onze second skin. Ook dit seizoen zet de Belgische retailer musthaves op onze radar voor een no hustle life, die elke dag aangenamer maken. Ontdek de innovaties van de Belgische retailer Veritas.

Love your Legs

Vorig seizoen lanceerde het merk de Love your Legs-campagne rond compressiekousen, ondertekend door hockeyspeler Alexander Hendrickx, turnster Nina Derwael en professor Steven Laureys. Hiermee benadrukken ze de vele voordelen van het dragen van compressiekousen, waaronder het behouden van fitte benen, het voorkomen van spataders en bloedklonters, het verminderen van de kans op blessures, het bevorderen van herstel... en de lijst gaat maar door. Compressiekousen blijven dan ook een ideale manier om goed voor onze benen te zorgen. Niet enkel bij een blessure, maar ook preventief om die benen wat rust te geven en de bloedcirculatie te stimuleren.

Bij Veritas kan je ook een uitgebreide reeks aan antislipsokken vinden. Verwen je voeten, zonder het risico uit te glijden. Bovendien zijn deze sokken ook handig bij een ziekenhuisopname.

Keep Cool

De rest van ons lichaam verdient ook wat liefde. Veritas brengt thermisch ondergoed uit dat zich aanpast aan de ideale lichaamstemperatuur. Een extra laagje dat dient als second skin en je beschermt.

De stuks zijn gemaakt uit hoogwaardige technische vezels die transpiratievocht afvoeren. Hierdoor blijf je droog en zit alles op zijn plaats de hele dag door. De samenstelling zorgt voor een zachte, soepele stof met een goede pasvorm. Voor iedereen die comfort en functionaliteit nastreeft, op een stijlvolle manier. Naast tops, nu ook verkrijgbaar in shorts die schurende dijen tegengaan.

Nieuw: multivitamineslips, exclusief bij Veritas

De Ever Infused collectie van Sloggi die verkrijgbaar is bij Veritas, voorziet je lichaam van een vitaminekuur doorheen de dag. Deze lingerielijn is gemaakt uit een innovatieve stof met microcapsules van vitamine C en E die geleidelijk vrijkomen. Deze vitamines staan in voor het onderhouden van je weerstand en stofwisseling. Je lichaam wordt er beter op, zonder enige effort. Het ondergoed geeft tot 20 wasbeurten vitamines af.

Daarnaast kan je bij Veritas een groot aanbod aan duurzaam ondergoed vinden. Je vindt er menstruatiepanties in allerlei modellen en periodfree swimwear. Van hipster tot brazilianmodel, dit seizoen ben jij unstoppable.

Praktisch

Producten zijn beschikbaar in alle Veritas-winkels en op de webshop.

Over Veritas

Het verhaal van Veritas start in 1892 wanneer Jean-Baptiste Leestmans een oude merceriezaak koopt in hartje Antwerpen. Zoveel jaren later is Veritas uitgegroeid tot een winkelketen met 120 winkels in België en Luxemburg en marktleider in panty’s en mercerie.

Vandaag bestaat Veritas 130 jaar en zijn beenmode en mercerie nog steeds het stokpaardje. Daarnaast wil Veritas klanten ook voorzien van handige meeneemstuks & ready-to-wear items om een fashion look te vervolledigen volgens de trends van het moment. Je vindt er een mooi aanbod aan eigen merken waaronder Insua en bestaande merken zoals Chantelle en Tommy Hilfiger. Er werden ook tal van nieuwe winkels en flagshipstores geopend o.a. in Antwerpen, Rijkevorsel en Knokke.

Het alombekende logo van Veritas, de gele knoop, maakte onlangs plaats voor de groene schijf die refereert naar het vorige logo en tegelijkertijd knipoogt naar de toekomst.

Samen maken we Veritas!

Persberichten in je mailbox

Over Veritas

Het verhaal van Veritas start in 1892 wanneer Jean-Baptiste Leestmans een oude merceriezaak koopt in hartje Antwerpen. Zoveel jaren later is Veritas uitgegroeid tot een winkelketen met 120 winkels in de Benelux en marktleider in panty’s en mercerie. Vandaag bestaat Veritas 131 jaar en zijn beenmode en mercerie nog steeds het stokpaardje. Daarnaast wil Veritas klanten ook voorzien van handige meeneemstuks & ready-to-wear items om een fashion look te vervolledigen volgens de trends van het moment. Je vindt er een mooi aanbod aan eigen merken waaronder Insua en bestaande merken zoals Chantelle en Tommy Hilfiger. Er werden ook tal van nieuwe winkels en flagshipstores geopend o.a. in Antwerpen, Westland en Knokke. Klantgerichtheid staat voor Veritas centraal. Daarom wordt ernaar gestreefd om producten van steeds betere kwaliteit te kunnen aanbieden en te kunnen inspelen op de vraag van klanten van elke leeftijd, zowel de creatieve DIY-fan als de fashionista. Met originele en leuke DIY-items, ready-to-wear styles en leuke koopjes blijft het assortiment voortdurend verrassen. Ook hecht Veritas veel belang aan de connectie met hun doelpubliek: via de social media kanalen en newsletter maar ook in de winkel door te luisteren en klanten het juiste advies mee te geven. Met de nodige passie en toewijding klanten blijven inspireren en hen naar hartenlust laten shoppen: do it with passion or not at all!

Maak wie je bent, elke stijl, elke dag.

www.veritas.be